مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:052023-09-11ورزشي

تلاش برای تکمیل 2 ورزشگاه بزرگ شیراز


مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به ثمربخش بودن پیگیری ها برای بازگشت ورزشگاه های پارس و شهید سلیمانی به فهرست پروژه های ملی، ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال شنونده خبرهای خوبی پیرامون این زیرساخت های اثرگذار باشیم.

- ایسنا/فارس مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به ثمربخش بودن پیگیری ها برای بازگشت ورزشگاه های پارس و شهید سلیمانی به فهرست پروژه های ملی، ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال شنونده خبرهای خوبی پیرامون این زیرساخت های اثرگذار باشیم.

محمدمهدی سرافرازشکوهی دوشنبه، 20 شهریور در جمع شماری از خبرنگاران و ورزشی نویسان، گفت: متاسفانه بهره برداری پیش از موعد و صوری منجر به خارج شدن 2 پروژه ورزشگاه های شهید سلیمانی و پارس از فهرست پروژه های ملی و محروم ماندن چند ساله شهروندان از این امکان ارزشمند شد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس خاطرنشان کرد: این پروژه ها ایرادات فراوانی داشت به طوریکه شرکت توسعه و تجهیز 32 ایراد از ورزشگاه پارس و 17 ایراد از ورزشگاه شهید سلیمانی را فهرست و اعلام کرده بود.

شکوهی با اشاره به تلاش و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان فارس و شخص استاندار برای بازگرداندن این پروژه ها به فهرست طرح های ملی، گفت: خوشبختانه ابتدای مرداد امسال ورزشگاه شهید سلیمانی به فهرست بازگشت و از 20 مرداد نیز کارگاه توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تکمیل 2 ورزشگاه بزرگ شیراز

تلاش برای تکمیل 2 ورزشگاه بزرگ شیراز