مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-30سياسي

تاریخ، یکی از ابزارهای مهم آینده نگری است


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: تاریخ عرصه عبرت آموزی و یکی از ابزار مهم آینده نگری است، تاریخ گذشته نیست بلکه آغازی برای آینده است و باید به این موضوع در عرصه های مختلف باور و ایمان داشته باشیم.

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: تاریخ عرصه عبرت آموزی و یکی از ابزار مهم آینده نگری است، تاریخ گذشته نیست بلکه آغازی برای آینده است و باید به این موضوع در عرصه های مختلف باور و ایمان داشته باشیم.

علی قاسم زاده صبح چهارشنبه 8 شهریور در افتتاحیه ششمین کنگره ملی تاریخ دانان (صنعت و صنعتگران ایرانی) که با حضور پژوهشگران و اندیشمندان مطرح رشته تاریخ از سراسر کشور در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تاریخ عرصه عبرت آموزی و یکی از ابزار مهم آینده نگری است، تاریخ گذشته نیست بلکه آغازی برای آینده است و باید به این موضوع در عرصه های مختلف باور و ایمان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: انجمن ایرانی تاریخ گواهی است بر گزاره تاریخ آغاز آینده است ، در روزگاری که تمامی رشته ها در راه تعالی و پیشرفت کشور قدم برداشته اند علوم انسانی هم می تواند نقش آفرینی مؤثری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ، یکی از ابزارهای مهم آینده نگری است

تاریخ، یکی از ابزارهای مهم آینده نگری است