مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 11:112023-09-16اقتصادي

وانت بارها ملزم به دریافت بارنامه هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، غلامرضا کرمی، رییس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور اجرایی قوانین و مقررات حمل و نقل کالا و ساماندهی وانت بارها، جابه جایی بار در جاده توسط وانت بارها با دریافت بارنامه انجام می شود.

رییس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان افزود: در حال حاضر، وظیفه سامان دهی وانت بار ها برای حمل بار در جاده ها به راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذار شده که تاکنون 2 هزار وانت بار از طریق صدور کارت هوشمند ساماندهی شده است.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد وانت بارها در محورهای برون شهری اقدام به حمل بار کنند، باید نسبت به دریافت بارنامه الکترونیکی شرکت های حمل و نقل جاده ای و یا ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدام کنند.

کرمی با بیان این مطلب که عامل وقوع بیش از 10 درصد تصادفات جاده ای منجر به فوت، وانت بارها هستند، افزود: صدور بارنامه برای تردد وانت بارها و ملزم شدن به دریافت معاینه فنی می تواند در کاهش تلفات تصادفات جاده ای و افزایش ضریب ایمنی تردد وانت بارها تاثیرگذار باشد.

رییس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: در راستای ساماندهی وانت بارها که امری ضروری است، سعی کرده ایم با در نظر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وانت بارها ملزم به دریافت بارنامه هستند

وانت بارها ملزم به دریافت بارنامه هستند