مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 18:002023-08-28فناوري

اینترنت کودک و نوجوان بستر امنی را برای فرزندان فراهم کرده است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت کودک و نوجوان بستر امن، سالم و مفید را برای فرزندان فراهم کرده است.

- زنجان-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت کودک و نوجوان بستر امن، سالم و مفید را برای فرزندان فراهم کرده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی زارع پور عصر دوشنبه در آیین افتتاح کتابخانه عمومی شیخ عبدالکریم زنجانی در منطقه محروم اسلام آباد زنجان اظهار کرد: موضوع پرورش در مدارس کمرنگ شده و باید در کنار آموزش، انجام کارهای گروهی به دانش آموزان یاد داده شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن روی ناامید کردن جوانان و نوجوانان کار می کند، یادآور شد: باید کاری کنیم که جوانان به آینده امیدوار شوند و اعتماد به نفس پیدا کنند و از مهاجرت جلوگیری شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه دستاوردهای کشور باید در قالب های زیبا برای بچه ها نمایش داده شود، تصریح کرد: بسیاری از ویژگی ها، مثل فرهنگ مطالعه و کارگروهی باید از بچگی در کودکان نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: ایران در خیلی از زمینه ها مثل تجهیزات پزشکی جزو کشورهای برتر دنیا است و بسیاری از تجهیزات پزشکی به کشورهای مختلف صادر می شود، به طوریکه ربات سینا که قادر به جراحی از راه دور است، به رییس جمهور کشور اندونزی هدیه داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت کودک و نوجوان بستر امنی را برای فرزندان فراهم کرده است

اینترنت کودک و نوجوان بستر امنی را برای فرزندان فراهم کرده است