مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-24سياسي

نگاهداری: تلاش می کنیم در برنامه هفتم توسعه حمایت حداکثری از تعاونی ها ایجاد شود


رییس مرکز پژوهش های مجلس با انتقاد از سازمان برنامه و بودجه و کم لطفی های صورت گرفته در حوزه تعاون در جریان تدوین لایحه برنامه هفتم، گفت: در جریان رسیدگی به این لایحه در مجلس تلاش داریم تا از تعاونی ها حمایت حداکثری را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، بابک نگاهداری در نشست تعاون و حکمرانی مردم در مدار قانون که در آستانه هفته تعاون با حضور  محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در قوه مقننه برگزار شد، با بیان اینکه همه اهدافی که یک حکمرانی را تعاونی ها دنبال می کنند، اظهار کرد: براساس برخی اصول قانون اساسی بر مشارکت مردم در حکمرانی در تمامی ابعاد تأکید شده است.

مردمی و الهی بودن حکمرانی به انقلاب اسلامی شرف می دهد که امروز تعاونی ها نیز مفهومی از شرف اقتصادی است.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در سوره مائده بر تعاون تأکید شده است، عنوان کرد: بر این اساس باید در دگرخواهی و مردمی دوستی تأکید کرد و به جرأت باید گفت تعاونی ها نماد شرف اقتصادی در کشور هستند و تجربه نشان داده هر کجا تعاونی های مردمی در اقتصاد بوده، فساد وارد نشده است.

وی در ادامه با بیان اینکه نهاد تعاون دولت و ملت را تقویت می کند، گفت: تعاونی به عنوان یک حلقه میانی بین دولت و مردم است که رهبر معظم انقلاب نیز بر شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: تلاش می کنیم در برنامه هفتم توسعه حمایت حداکثری از تعاونی ها ایجاد شود

نگاهداری: تلاش می کنیم در برنامه هفتم توسعه حمایت حداکثری از تعاونی ها ایجاد شود