مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-02اجتماعي

شهرداری خرم آباد به دنبال تامین زمین برای آرامستان جدید است


به دنبال این هستیم که سال 1402 مقدمات تامین زمین برای آرامستان جدید در خرم آباد را فراهم کنیم.

- داریوش بارانی بیرانوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس یکی از مطالبات اصلی شهروندان خرم آباد را ساماندهی آرامستان های موجود و جانمایی آرامستان جدید عنوان کرد و افزود: یکی از چالش های ایجاد آرامستان در خرم آباد کمبود زیرساخت ها، تجهیزات، اماکن خدماتی، سرانه فضای سبز، سرانه بهداشتی و همچنین پارکینگ است.

وی بیان کرد: در راستای جانمایی آرامستان جلساتی با اداره کل منابع طبیعی برگزار کردیم و در حال پیگیری هستیم که در مکانی در حریم شهر و یا حتی خارج از حریم به آرامستان جدید اختصاص بدهیم.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه منابع طبیعی گزینه هایی به شهرداری خرم آباد معرفی کرده و در حال انجام کارهای کارشناسی هستیم، گفت: امیدواریم بتوانیم در یک بازه زمانی مناسب با انعقاد تفاهم نامه و یا قراردادهایی موضوع آرامستان جدید شهر خرم آباد را تعیین تکلیف کنیم.

بارانی بیرانوند بیان کرد: شهرداری خرم آباد به دنبال این است که یک مکان مناسب را با زیرساخت های لازم از جمله سرانه فضای سبز مورد نیاز، فضای بازی کودکان، سالن برگزاری مراسمات، پارکینگ کافی و مناسب و با امکان دسترسی آسان برای شهروندان طراحی و آماده سازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری خرم آباد به دنبال تامین زمین برای آرامستان جدید است

شهرداری خرم آباد به دنبال تامین زمین برای آرامستان جدید است