مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-27اجتماعي

برداشت «سیلیس» مراتع عشایری همدان را نابود کرد


مدیر امور عشایر استان همدان با بیان اینکه برداشت سیلیس از مراتع ارزانفود و ورکانه باعث تخریب مراتع عشایری شده است، گفت: برخی از افراد سودجو اقدام به برداشت سیلیس از مراتع روستاهای ارزانفود و ورکانه کردند که با این کار مراتع عشایری را به نابودی کشاندند.

- ایسنا/همدان مدیر امور عشایر استان همدان با بیان اینکه برداشت سیلیس از مراتع ارزانفود و ورکانه باعث تخریب مراتع عشایری شده است، گفت: برخی از افراد سودجو اقدام به برداشت سیلیس از مراتع روستاهای ارزانفود و ورکانه کردند که با این کار مراتع عشایری را به نابودی کشاندند.

جعفر کاویانی دلشاد یکشنبه 5 شهریور در جمع خبرنگاران، با تأکید بر اینکه افراد سودجو با شخم زدن و برداشت سیلیس از مراتع این دو روستا خاک و پوشش گیاهی مراتع را نابود کردند، افزود: رسیدگی به این موضوع خواسته عشایری است که البته دادستان نیز ورود کرده است.

وی با بیان اینکه باید فکر اساسی برای برداشت سیلیس از مراتع ارزانفود و ورکانه شود، گفت: سازمان صمت به صورت قانونی مجوز برداشت اصولی سیلیس دهد تا به مراتع آسیب وارد نشود.

کاویانی دلشاد خاطرنشان کرد: سال گذشته از محل اعتبارات استانی و ملی 199 میلیارد تومان مصوب شده بود که 13میلیارد تومان تخصیص داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت «سیلیس» مراتع عشایری همدان را نابود کرد

برداشت «سیلیس» مراتع عشایری همدان را نابود کرد