مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:052023-09-17حوادث

فراجا: دستگیری یک عامل انتحاری در تبریز/ قصد کشته سازی در بین مردم و پلیس را داشت


 سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر گفت: در 25 شهریور 1402 همزمان با فراخوان های گسترده عناصر ضدانقلاب مبنی بر تجمع و ایجاد ناامنی در کشور یکی از عوامل وابسته به جریانات ضد انقلاب که قصد عملیات انتحاری با هدف کشته سازی در بین مردم و پلیس در سطح شهر تبریز را .

-  سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر گفت: در 25 شهریور 1402 همزمان با فراخوان های گسترده عناصر ضدانقلاب مبنی بر تجمع و ایجاد ناامنی در کشور یکی از عوامل وابسته به جریانات ضد انقلاب که قصد عملیات انتحاری با هدف کشته سازی در بین مردم و پلیس در سطح شهر تبریز را داشت با هوشیاری ماموران اطلاعاتی و یگان ویژه دستگیر شد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی جزییات دستگیری عامل انتحاری که قصد کشته سازی در بین مردم و پلیس را در تبریز داشت، تشریح کرد.

   سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر گفت: در 25 شهریور 1402 همزمان با فراخوان های گسترده عناصر ضدانقلاب مبنی بر تجمع و ایجاد ناامنی در کشور یکی از عوامل وابسته به جریانات ضد انقلاب که قصد عملیات انتحاری با هدف کشته سازی در بین مردم و پلیس در سطح شهر تبریز را داشت با هوشیاری ماموران اطلاعاتی و یگان ویژه دستگیر شد.

  وی افزود: این فرد که با برنامه ریزی قبلی نسبت به تهیه تعداد کپسول 11 کیلویی و پنج کیلویی و دستکاری آنها و مخدوش نمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراجا: دستگیری یک عامل انتحاری در تبریز/ قصد کشته سازی در بین مردم و پلیس را داشت

فراجا: دستگیری یک عامل انتحاری در تبریز/ قصد کشته سازی در بین مردم و پلیس را داشت