مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-17حوادث

کشف محموله گازوییل قاچاق در دشتی


فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: در بازرسی از یک دستگاه کامیونت بیش از 10 هزار لیتر گازوییل قاچاق به ارزش 100 میلیون تومان کشف شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: در بازرسی از یک دستگاه کامیونت بیش از 10 هزار لیتر گازوییل قاچاق به ارزش 100 میلیون تومان کشف شد.

سرهنگ سید علی مهدیان، فرمانده انتظامی شهرستان دشتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هوشیاری و تلاش ماموران کلانتری 11 فدک خورموج در بازرسی از یک دستگاه کامیونت بیش از 10 هزار لیتر گازوییل قاچاق به ارزش 100 میلیون تومان کشف شد.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 فدک خورموج در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شده و دستور توقف دادند.

سرهنگ مهدیان تصریح کرد: ماموران خودرو مورد نظر را متوقف کرده و در بازرسی از آن مقدار 10 هزار لیتر گازوییل قاچاق در پوشش بار کشف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از عموم شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله گازوییل قاچاق در دشتی

کشف محموله گازوییل قاچاق در دشتی