مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 02:102023-08-29سياسي

تصمیم گیری پسماند آمل در کمیسیون ملی پسماند کشور


معاون رییس جمهور با اشاره به تصمیم گیری کمیسیون پسماند کشور در مورد موضوع پسماند آمل، گفت: عملیات ساخت سد مخزنی هراز 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، علی سلاجغه در سفر یک روزه به این شهرستان در جمع خبرنگاران در مورد آخرین تصمیمات کمیسیون ملی پسماند کشور که دو هفته گذشته برگزار شد، اظهار کرد: احداث سد هراز در مجاورت محل دپوی زباله آمل بوده و مجموعه پسماند در دریاچه سد قرار گرفته است.

وی افزود: طبق مجوز اولیه ای که وزارت نیرو برای احداث سد دریافت کرد 19 آیتم باید به عنوان تعهدات این وزارت انجام شود که ساماندهی پسماند موجود یکی از آن تعهدات است.

رییس سازمان محیط زیست تصریح کرد: باید براساس ضرب العجل هیچ پسماند در این منطقه ورود پیدا نکند و دو سال قبل بهره برداری سد باید این مهم انجام شود.

سلاجغه یادآور شد: با توجه به اعتباراتی که وزارت نیرو برای ساخت سد دارد، سد هراز حدود 50 درصد پیشرفت کاری داشته و براساس ارتفاعی که برای آن در نظر گرفتند 50 درصد پیشرفت کار باقی مانده است البته با روند فعالیت فعلی باید ورود پسماند به منطقه سد ممنوع شده و این اتفاق انجام شود.

رییس سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه پس از نشست ستاد ملی پسماند کشور برنامه زمان بندی تعریف شد تا وزارت نیرو کار را انجام داده، محل دپو از محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری پسماند آمل در کمیسیون ملی پسماند کشور

تصمیم گیری پسماند آمل در کمیسیون ملی پسماند کشور