مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-15سياسي

اجمالی/ نائب رییس شیعیان بحرین: شهید سلیمانی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد


سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و امروز ما نیز این راه را باید ادامه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، شیخ عبدالله دقاق، نائب رییس شیعیان بحرین بعدازظهر امروز در هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دامغان اظهار کرد: شخص مؤمن همیشه فکر و ذکرش جهاد است و مؤمن متدین کسی است که همیشه تلاش کند تا تهدیدها را دفع کند.

وی افزود: ما در این روزها شهادت پیامبر (ص) را گرامی می داریم که ایشان تهدیدها را به فرصت تبدیل و دولت اسلامی را پی ریزی کرد با مهاجرت خود، اسلام همواره مورد تهدید دشمنان خود قرار داشته است و برخی اسلام را در راه مبارزه تنها گذاشتند ولی امام رضا همه تهدیدها را با رفتار و اعمال خود به فرصت تبدیل کرد.

نائب رییس شیعیان بحرین با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و امروز ما نیز این راه را باید ادامه دهیم، ادامه داد: فرصت ها مگر در شرایطی که با تهدیدها و چالش های جدی مواجه هستیم به دست نمی آیندو و باید این تهدیدها را به فرصتها تبدیل کنیم و شهید سلیمانی این کار را کرد.

شیخ دقاق بیان کرد: حشدالحشبی و نیروهای مقاومت در عراق و سایر کشورها تشکیل شد و مقابل رژیم قد علم کرد و داعش را به ذلت کشاند و شهید سلیمانی در سوریه و عراق و سایر کشورها داعش را ریشه کن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ نائب رییس شیعیان بحرین: شهید سلیمانی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

اجمالی/ نائب رییس شیعیان بحرین: شهید سلیمانی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد