مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-27سياسي

اعزام خدام موکب سیدالشهداء استان مرکزی به کاظمین


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از اعزام خدام موکب سیدالشهداء استان مرکزی به کاظمین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام عبدالله واحدی روز یکشنبه در حاشیه آیین بدرقه خدام ،درباره چگونگی خدمت رسانی اوقاف به زائران اربعین حسینی در شهر کاظمین اظهار کرد: موکب سیدالشهداء (ع) اوقاف استان از روز هفتم شهریور در جامع براثا واقع در شهر کاظمین مستقر می شود و تا هفدهم  شهریور ماه پذیرای زائران است.

وی با بیان اینکه محل استقرار موکب سیدالشهدا (ع) در جامع براثا واقع در شهر کاظمین است، خاطر نشان کرد: امسال به منظور رفاه بیشتر زائران دو موکب جامع براثا در کاظمین و باب صاحب الزمان (عج) در حرمین شریفین امام موسی الکاظم (ع) و امام جواد (ع) در نظر گرفته شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه اعتبارات برپایی موکب از محل کمک های خیرین ، آستان مقدس امامزادگان و موقوفات مرتبط تأمین می شود، تصریح کرد: در مجموع 40 نفر از خادمان آستان مقدس امامزادگان موکب اداره کل اوقاف استان مرکزی را اداره می کنند.

حجت الاسلام واحدی با بیان اینکه در هر وعده بیش از 3 هزار زائر اطعام و پذیرایی می شوند؛افزود: جهت رفاه حال زائران موکب سیدالشهداء (ع) واقع در مسجد براثا به سرویس بهداشتی، حمام، محل خواب و دیگر امکانات مجهز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام خدام موکب سیدالشهداء استان مرکزی به کاظمین

اعزام خدام موکب سیدالشهداء استان مرکزی به کاظمین