مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-30بين الملل

منطقه آبستن 2 رخداد مهم و تعیین کننده


احتمال آغاز عملیات محور مقاومت علیه اشغالگران آمریکایی در سوریه و موضوعات رایزنی وزیر خارجه ایران در لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

- گروه بین الملل : سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص واکنش قاطعانه به هرگونه تروری در خاک لبنان و لزوم بیرون راندن اشغالگران آمریکایی از شرق فرات باعث شده توجه تحلیلگران به تحولات آتی منطقه جلب شود.

عبدالباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله خود در روزنامه رأی الیوم نوشت: سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان سه پیام مهم داشت؛ نخست واکنش مستقیم و قاطعانه مقاومت اسلامی در لبنان به تهدیدات تل آویو مبنی بر ترور رهبران فلسطینی در خاک لبنان به ویژه صالح العاروری معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس و یکی از مهندسان انتفاضه مسلحانه در کرانه باختری، دوم هشدار نسبت به غارت میادین نفتی و گازی سوریه در شرق فرات توسط اشغالگران آمریکایی و توانایی مقاومت برای آزادسازی خاک سوریه از دست آنها و تبدیل شدن جنگ در شرق فرات به یک نبرد منطقه ای، سوم پیشرفت مذاکرات میان حزب الله و جریان ملی آزاد.

سید حسن نصرالله که چه بسا قدرتمندترین سیستم امنیتی در منطقه را دارد می داند که تهدیدات اسراییل مبنی بر ترور رهبران لبنانی و فلسطینی جدی است چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آبستن 2 رخداد مهم و تعیین کننده

منطقه آبستن 2 رخداد مهم و تعیین کننده