مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-28اجتماعي

پیش بینی سفر روزانه 20 سرویس اتوبوس از تهران به نجف


رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: تعداد 150 دستگاه اتوبوس عراقی وظیفه جابه جایی مسافران مسیر تهران - نجف را برعهده دارند و پیش بینی ما برای روزهای آینده، - مهدی قلی زاده، دبیر ستاد اربعین و رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران در رابطه با سرویس های اتوبوس تهران-نجف اظهار کرد: از سوم شهریورماه الی پنجم شهریورماه 18 سرویس اتوبوس از مبدا تهران راهی نجف شده و در این خصوص 623 زائر سفر زیارتی خود را انجام داده اند.

وی بیان کرد: تعداد 150 دستگاه اتوبوس عراقی وظیفه جابه جایی مسافران را برعهده دارند و پیش بینی ما برای روزهای آینده، سفر 20 سرویس در روز است.

بلیت اتوبوس تهران-نجف، 195 هزار تومان رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان اینکه هزینه بلیت اتوبوس تهران-نجف 195 هزار تومان می باشد، گفت: متقاضیان محترم می توانند این بلیت ها را به صورت حضوی از دفاتر فروش بلیت در پایانه غرب و یا سایت علی بابا به صورت اینترنتی دریافت کنند.

فروش گروهی بلیت های تهران-نجف ممکن نیست قلی زاده ادامه داد: فروش گروهی بلیت های تهران-نجف ممکن نیست اما افرادی که درخواست دریافت تعداد بیشتر بلیت را دارند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی سفر روزانه 20 سرویس اتوبوس از تهران به نجف

پیش بینی سفر روزانه 20 سرویس اتوبوس از تهران به نجف