مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-09اقتصادي

رشد 56 درصدی تسهیلات پرداختی به صنعتگران اردبیل


معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در یک سال گذشته تسهیلات پرداختی به بخش صنعت، معدن و تجارت در استان اردبیل 56 درصد رشد نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر عبداللهی پیش از ظهر شنبه در جریان بازدید از طرح های تولیدی و اقتصادی در اردبیل اظهار کرد: در هفته دولت 55 طرح اقتصادی شامل 32 طرح صنعتی، 14 طرح حوزه جهاد کشاورزی و هشت طرح گردشگری با اشتغالزایی 780 نفر در سرمایه گذاری بخش خصوصی به میزان یک هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: این پروژه ها شامل طرح های تولیدی پروفیل فولادی‎‎، صنایع غذایی، کارخانجات بسته بندی، تکمیل زنجیره غذایی، مجتمع های اقامتی و بوم گردی بود که شاهد بهره برداری از این طرح ها در سه حوزه تحولی استان بودیم.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در 2 سال اخیر حرکت های خوبی در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری رخ داده که نشان از آینده روشن در مسیر تحولی این بخش است.

عبداللهی افزود: سعی ما بر این است تا با این حرکت های تحولی آثار تورمی را کاهش داده و به رشد و تقویت جبهه تولید کمکی مؤثر کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر 600 طرح اقتصادی در استان اردبیل با پیشرفت 10 تا 90 درصد در حال اجرا است که تا پایان سال آینده بخش زیادی از این پروژه ها آماده بهره برداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 56 درصدی تسهیلات پرداختی به صنعتگران اردبیل

رشد 56 درصدی تسهیلات پرداختی به صنعتگران اردبیل