مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-31ورزشي

تکرار خبرها بعد از 20 سال؛ «سیزیف»هایی محکوم به «تکرار»یم؟!


«با این وضع، مردم پای صندوق های رأی نمی آیند»، «چراغ قرمز ورزشگاه آزادی به روی زنان».

اینها عنوان های خبرها در 20 سال قبل است! - تکرار خبرها بعد از 20 سال؛ سیزیف هایی محکوم به تکرار یم؟! با این وضع، مردم پای صندوق های رأی نمی آیند ، چراغ قرمز ورزشگاه آزادی به روی زنان .

اینها عنوان های خبرها در 20 سال قبل است!  عصر ایران؛ مهرداد خدیر- با این وضع، مردم پای صندوق های رأی نمی آیند ، چراغ قرمز ورزشگاه آزادی به روی زنان .

شاید شگفت زده شوید اگر یادآور شوم اینها عنوان های نشریه ای در 20 سال قبل است و مربوط به این روزهانیست!   به عبارت دیگر درست 20 سال پیش هم دغدغه ها همین بوده و حالا نیز و این یعنی ما به تعبیر شاعر: همچنان دوره می کنیم شب را و روز را، هنوز را.

 در اصل چون قصد داشتم درباره بیستمین سالگرد ترور سید محمد باقر حکیم - کمتر از 6 ماه پس از سقوط صدام حسین- مطلبی بنویسم  به دوره سال 82 هفته نامه امید جوان مراجعه کردم که سردبیری آن را بر عهده داشتم و دارم.

   به این خاطر که در تحلیل هفتگی بخش هایی از گفت و گوی مرحوم حکیم با مرتضی حیدری در شبکه دو تلویزیون و در اواخر سال 81 و اندکی پیش از حمله آمریکا به عراق را آورده بودم که در آن به صراحت از افزایش احتمال حمله آمریکا استقبال کرده و ساقط شدن صدام حسین را اولویت و به نفع مردم عراق دانسته بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار خبرها بعد از 20 سال؛ «سیزیف»هایی محکوم به «تکرار»یم؟!

تکرار خبرها بعد از 20 سال؛ «سیزیف»هایی محکوم به «تکرار»یم؟!