مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-29بين الملل

طرح دوباره ترور مقامات حماس ازسوی لیبرمن


آویگدور لیبرمن وزیر اسبق رژیم صهیونیستی دوشنبه شب حماس را مسؤول تشدید بحران در نوار غزه دانست و گفت: بدون تشدید عملیات ترور، نوار غزه آرام نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، لیبرمن که با شبکه 13 رژیم صهیونیستی سخن می گفت، افزود: زمانی که مقام وزارت دفاع (جنگ) را داشتم، موجی از عملیات فردی [عملیات شهادت طلبانه] جریان داشت، اما پس از گذشت دو ماه همه چیز آرام شد.

وی افزود: اما اکنون هیچ کاری برای توقف عملیات [شهادت طلبانه فلسطینی ها] انجام نمی شود، عملیات ( اشتشهادی) در نوار غزه با تأمین مالی و برنامه ریزی و تحریک حماس صورت می گیرد.

لیبرمن اضافه کرد: حماس یک پایگاه کاملی در نوار غزه دارد که مخصوص فعالسازی تروریسم در درون اسراییل است، این حماس است که باید مسؤولیت این اقدامات را بپذیرد و بدون انجام ترور، هرگز این مشکل حل نخواهد شد.

پیشتر دیگر مقامات صهیونیست خواستار ترور رهبران مقاومت در نوار غزه و کرانه باختری شده است.

پیش از آن نیز یسراییل کاتس وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اعلام کرد که اگر رهبران حماس از تشویق به عملیات های ضدصهیونیستی در کرانه باختری دست نکشند، اسراییل صرف نظر از مکانی که در آنجا حضور دارند، اقدام به ترور آن ها خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دوباره ترور مقامات حماس ازسوی لیبرمن

طرح دوباره ترور مقامات حماس ازسوی لیبرمن