مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-11حوادث

محموله البسه قاچاق میلیاردی در ارومیه کشف شد


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف 2 دستگاه خودرو حامل بیش از 5 هزار ثوب البسه قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در ارومیه خبر داد.

- سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان، از ورود محوله البسه قاچاق به شهر ارومیه از مسیر جاده انهر مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی در نهایت دو دستگاه خودرو شناسایی و توقیف شد، گفت: در بازرسی از خودرهای مذکور تعداد 5 هزار و 27 ثوب البسه خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان امر ارزش تقریبی محموله مکشوفه 20 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف و سه متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار جهانبخش خاطر نشان کرد: از همشهریان تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان از عملکرد پلیس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله البسه قاچاق میلیاردی در ارومیه کشف شد

محموله البسه قاچاق میلیاردی در ارومیه کشف شد