مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 17:552023-08-31اجتماعي

ممنوعیت پوشش اسلامی در مدارس فرانسه از فردا


«گابریل آتال» وزیر آموزش و پرورش فرانسه اعلام کرده است که از فردا (جمعه اول سپتامبر 10 شهریور ماه)، دانش آموزان اجازه حضور در کلاس ها را با پوشش اسلامی که مظور همان عبا است، - گابریل آتال وزیر آموزش و پرورش فرانسه اعلام کرده است که از فردا (جمعه اول سپتامبر 10 شهریور ماه)، دانش آموزان اجازه حضور در کلاس ها را با پوشش اسلامی که مظور همان عبا است، نخواهند داشت.

وزیر کشور فرانسه گفته است که از اول سپتامبر، دانش آموزان این کشور اجازه ندارند با پوشش اسلامی و عبا در کلاس ها حاضر شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، گابریل آتال وزیر آموزش و پرورش فرانسه اعلام کرده است که از فردا (جمعه اول سپتامبر 10 شهریور ماه)، دانش آموزان اجازه حضور در کلاس ها را با پوشش اسلامی که مظور همان عبا است، نخواهند داشت.

  خبرگزاری اسپوتنیک در این خصوص گزارش کرد، تصمیم وزیر آموزش و پرورش فرانسه که در ماه ژوییه (ماه گذشته میلادی) در این سمت منصوب شد، اقدامی است که انتقادات شدید چپ گرایان و جامعه مسلمانان فرانسه را به همراه داشته است.

  آتال گفته است با دانش آموزانی که با پوشش اسلامی به مدارس بیایند، گفت وگو خواهد شد و به آن ها توضیح داده می شود که به چه دلیل اجازه ندارند با این نوع پوشش در کلاس ها و مدارس فرانسه حضور یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت پوشش اسلامی در مدارس فرانسه از فردا

ممنوعیت پوشش اسلامی در مدارس فرانسه از فردا