مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 02:302023-08-22پزشكي

هرگز جوانه ها را خام مصرف نکنید


اگر مقدار کمی از این باکتری ها در این دانه ها وجود داشته باشد، این باکتری می تواند داخل جوانه به سطح بالایی برسد و وضعیت های خطرناکی را در صورت خام خوردن به وجود بیاورد.

- مصرف برخی از مواد غذایی خام به گفته متخصصان برای بدن مفید است، اما نوعی غلات وجود دارد که نباید آنها را خام بخورید، چون خطرات زیادی برای سلامتی دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا راه های بسیار زیادی برای آماده کردن مواد مغذی مفید وجود دارد که باعث می شود آنها را با طعم عالی میل کنید.

شما می توانید آنها را بخارپز یا گریل کنید و یا حتی گاهی اوقات آنها را خام مصرف کنید.

  بعضی از متخصصان پیشنهاد می کنند که بهتر است برخی از مواد غذایی را خام مصرف کنید اما یکی از انواع دانه ها و غلات وجود دارد که هرگز نباید آن را خام بخورید زیرا خطر زیادی برای سلامتی شما دارد که در این قسمت آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

هرگز نباید جوانه ها را خام مصرف کنید اگر به دنبال خوردنی مفید برای میان وعده هستید و می خواهید آن را خام مصرف کنید؛ سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری ها پیشنهاد می کند که جوانه های خام را کنار بگذارید و به سراغ مصرف خام آنها نروید.

  جوانه ها از دانه هایی که در محیط گرم و مرطوب هستند، ایجاد شده اند و محل مناسبی برای رشد باکتری از جمله باکتری سالمونلا، لیستریا و ای.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگز جوانه ها را خام مصرف نکنید

هرگز جوانه ها را خام مصرف نکنید