مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-09بين الملل

حزب الله لبنان: به دشمن اجازه برتری هوایی را نمی دهیم


یک افسر مقاومت اسلامی لبنان در سخنانی با اشاره به اهمیت سلاح های به نمایش گذاشته شده توسط حزب الله در نمایشگاه بعلبک تاکید کرد که مقاومت اجازه برتری هوایی را به دشمن صهیونیستی نخواهد داد.

- یک افسر مقاومت اسلامی لبنان در سخنانی با اشاره به اهمیت سلاح های به نمایش گذاشته شده توسط حزب الله در نمایشگاه بعلبک تاکید کرد که مقاومت اجازه برتری هوایی را به دشمن صهیونیستی نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از رونمایی حزب الله لبنان از موشک های ضد هوایی سام 6 در جریان نمایشگاه برپا شده به مناسبت سالروز آزادسازی ارتفاعات الجرود لبنان از چنگ تروریست های تکفیری که به آزادسازی دوم معروف است، الحاج حمزه ، یکی از فرماندهان مقاومت اسلامی لبنان در گفت وگو با شبکه المیادین به اهمیت موشک رونمایی شده در جریان این نمایشگاه و پیام آن برای رژیم صهیونیستی پرداخته است.

وی در این باره گفت: ما تسلیحات پیشرفته تری نسبت به آنچه امروز به نمایش گذاشته ایم داریم و شگفتی هایی در انتظار دشمن است، اما آنها را برای آینده می گذاریم.

این فرمانده مقاومت لبنان درباره موشک های سام 6 نیز تصریح کرد: سام 6 سامانه ای مؤثر است که در جنگ اکتبر 1973 در ارتش سوریه و مصر غافلگیرکننده بود و توانست 96 جنگنده اسراییلی را ساقط کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: به دشمن اجازه برتری هوایی را نمی دهیم

حزب الله لبنان: به دشمن اجازه برتری هوایی را نمی دهیم