مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-19اجتماعي

نتایج کنکور نماد عینی عملکرد آموزش و پرورش خوزستان است


نماد عینی و ملموس عملکرد آموزش و پرورش نتایج کنکور است؛ در رتبه بندی های کشوری در همه حوزه ها خوزستان باید رتبه های اول تا ششم را کسب نماید و مدیری که نتواند به این رتبه برسد مدیر قوی محسوب نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبرحسینی محراب استاندار خوزستان امروز در جلسه گردهمایی مدیران و معلمان آموزش و پرورش خوزستان اظهارکرد: با پتانسیل هایی که معلمان ما دارند علی رغم کمبودها، مشکلات، شرایط آب و هوایی، میزان حقوق و غیره باید آدمهای عاشقی باشند که این رسالت بزرگ را به دوش گرفته و به سرمنزل مقصود میرسانند.

وی افزود: هدف آموزش و پروش ما تربیت افراد صالح و شایسته است و مکتب ما اجازه نمیدهد خروجی سیستم تعلیم و تربیت آن افراد ناصالح باشد همچنانکه هر مکتبی در آموزش و پرورش خود افراد را متناسب با همان تفکر تربیت میکنند.

حسینی محراب گفت: حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان در ایام اربعین حسینی نشاندهنده این است که تعلیم و تربیت در کشور در مسیر صحیحی قرار دارد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: طبعا معلمان و کادر آموزشی با توجه به زمان حضور دانش آموزان در مدرسه و دوران 12 ساله تحصیل نقش اساسی و تعیین کننده دارند.

نگاه ما به آموزش و پرورش یک نگاه زیربنایی است و جزو وظایف حاکمیت است که برای آموزش و پرورش سرمایه گذاری کند و وزن این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج کنکور نماد عینی عملکرد آموزش و پرورش خوزستان است

نتایج کنکور نماد عینی عملکرد آموزش و پرورش خوزستان است