مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 21:252023-08-24سياسي

توزیع نامناسب پزشکان را در کشور شاهد هستیم


توزیع نامناسب پزشکان را در کشور شاهد هستیم که دغدغه ها و نگرانی های جدی به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رییس زاده شامگاه پنجشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل با گرامیداشت روز پزشک و روز داروساز اظهار کرد: جامعه پزشکی ماندگارترین خدمات را در این 45 سال به مردم انجام داده و پیشرفت ها در این حوزه حیرت آور است.

وی تصریح کرد: در استان اردبیل و در رأس نظام پزشکی شخصیت نجیب و بی نظیری قرار گرفته که بیش از 50 سال است که عمر خود را در مسیر طبابت و خدمت به مردم قرار داده که نظام پزشکی تلاش می کند تا از چنین پزشکان سالم المنفس تجلیلی شایسته داشته باشد.

رییس سازمان نظام پزشکی کشور دشواری های طی شده در مسیر اعتلای پزشکی جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و گفت: در تربیت پزشکان به ویژه پزشکان متخصص و فوق تخصص و حضور آنها در شهرها و روستاها، ما شرایط به مراتب بهتری را شاهد هستیم به طوری که جامعه پزشکی سعی می کند به رغم همه کاستی های زیرساخت مالی و اقتصادی، در خدمت مردم بوده و خدمات کیفی به مردم ارائه کند.

رییس زاده افزود: هر چند در زیست بوم ارائه خدمات نارسایی ها و مشکلاتی وجود دارد ولی این نارسایی ها را نباید به جامعه پزشکی نسبت بدهیم بلکه بهتر است رسانه ها خدمات جامعه پزشکی را در سال های اخیر به درستی و واقع بینان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نامناسب پزشکان را در کشور شاهد هستیم

توزیع نامناسب پزشکان را در کشور شاهد هستیم