مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-19اقتصادي

حضور کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در نمایشگاه ایران پلاست


کارخانه نوآوری آمپر با معرفی دو شرکت استارت آپی خود در حوزه تزریق پلاستیک، در هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی «ایران پلاست» حضور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست که در شهریورماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و در چهار گروه مواد اولیه، محصولات پیش ساخته و ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار شد، حضور خواهد داشت.

این نمایشگاه که بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود، با هدف رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است، برگزار شد.

کارخانه نوآوری آمپر نیز با معرفی دو شرکت استارتاپی خود، محصول استارتاپ اسمارت اینجکشن و استارتاپ خدمات مهندسی در این نمایشگاه و در غرفه هلدینگ رایزکو در کنار شرکت های ارسام پلاست راز و پارت پلاستیک خراسان حاضر شده است،  استارتاپ اسمارت اینجکشن عرضه کننده دستیار هوشمند دستگاه تزریق پلاستیک به استفاده از فناوری های پیشرفته و آنالیز داده ها با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیرین ماشین در فرآیند تولید برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها در لحظه، ارائه پیشنهاد در مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در نمایشگاه ایران پلاست

حضور کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در نمایشگاه ایران پلاست