مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 07:452023-09-13سياسي

کیفرخواست زوج کلاهبردار لاکچری در قم صادر شد


دادستان عمومی و انقلاب قم از صدور کیفرخواست متهمی که با ظاهری متمول اقدام به فریب مالباختگان با وعده خرید خودرو لوکس و سرمایه گذاری پرسود کرده بود، - ایسنا/قم دادستان عمومی و انقلاب قم از صدور کیفرخواست متهمی که با ظاهری متمول اقدام به فریب مالباختگان با وعده خرید خودرو لوکس و سرمایه گذاری پرسود کرده بود، خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب قم از صدور کیفر خواست متهمی که با ظاهری متمول اقدام به فریب مالباختگان با وعده خرید خودرو لوکس و سرمایه گذاری پرسود کرده بود، خبر داد و اظهار کرد: این کلاهبردار با همدستی همسرش با مانور تجمل و معرفی خود به عنوان دلال خودروهای خارجی، ملک، ارز و سرمایه گذاری های کلان پربازده متهم به 7 فقره کلاهبرداری به مبلغی در حدود 50 میلیارد ریال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، دادستان قم با بیان اینکه در پی شکایت مالباختگان پرونده قضایی در شعبه 9 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قم تشکیل شد، گفت: با صدور دستورات قضایی متهم و همسرش دستگیر و مراحل تحقیق و بازجویی از این زوج آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب قم در خصوص نحوه این کلاهبرداری افزود: متهم با صحنه سازی و تظاهر به داشتن اموال فراوان و تردد با خودروهای گران قیمت لوکس خارجی با مانور تجمل و پوشیدن لب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست زوج کلاهبردار لاکچری در قم صادر شد

کیفرخواست زوج کلاهبردار لاکچری در قم صادر شد