مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-02سياسي

برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی نوایی مهر در لرستان


مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان از برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی نوایی مهر با حضور مهمانان کشوری و خارجی در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان از برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی نوایی مهر با حضور مهمانان کشوری و خارجی در استان خبر داد.

حجت الاسلام هبت اله هاشمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال در مهرماه میزبان برگزاری سه همایش بزرگ ملی و بین الملی در لرستان هستیم.

وی اضافه کرد: کنگره ملی شهدا پایان مهرماه و اوایل آبان ماه در خرم آباد برگزار خواهد شد و نحوه برگزاری آن با اصحاب رسانه جلسه خواهیم داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان از برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی نوایی مهر با حضور مهمانان کشور و خارجی در استان خبر داد و بیان کرد: این دومین جشنواره بین المللی موسیقی نوایی مهر است که برای اولین بار به میزبانی لرستان برگزار خواهد شد.

هاشمی گفت: جشنواره مذکور اوایل مهرماه با حضور 400 مهمان کشوری و 100 مهمان خارجی برگزار می شود که از کشورهای حوزه مقاومت و جهان اسلام در این جشنواره دعوت به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: همچنین جشنواره بین المللی تحت عنوان همایش آسیب های اجتماعی، چالش ها و راهکارها که دارای مجوز ISC بوده به میزبانی لرستان برگزار می شود که رییس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی نوایی مهر در لرستان

برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی نوایی مهر در لرستان