مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 21:152023-09-11اقتصادي

توزیع 102 تن آرد تشویقی بین خبازان در کلاله


فرماندار کلاله از توزیع بیش از 102 تن آرد تشویقی بین خباران نمونه شهرستان کلاله خبر داد و گفت: این آرد بین خبازانی که عملکرد منظمی داشته و واحد خبازی را به سیستم دوگانه سوز مجهز کرده بودند تعلق گرفته است.

- فرهاد شیبک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: یکی از راهکارهای نظارتی و تشویقی برای ایجاد فرهنگ سازی و تقدیر از خبازان با عملکرد درست در سطح شهرستان، تخصیص آرد تشویقی است.

وی ادامه داد: بر اساس تاکید استاندار گلستان و همچنین تصمیم کارگروه آرد و نان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 102 تن آرد یارانه ای مازاد بین خیابازانی که عملکرد منظم داشته و با سیستم خبازی را به دوگانه سوز مجهز کردند تعلق گرفته است.

فرماندار کلاله تاکید کرد: تاکنون 62 درصد خبازی های سطح شهرستان به سیستم دوگانه سوز مجهز شده اند و هر خبازی که به سیستم دوگانه سوز مجهز شود سهمیه آرد تشویقی دریافت خواهد کرد.

شیبک بیان کرد: در کنار رویکرد تشویقی، رویکرد نظارتی و برخورد قانونی نیز با خبازان متخلف در دستور کار فرمانداری و کارگروه آرد و نان شهرستان قرار دارد.

وی اضافه کرد: در همین راستا تاکنون 128 فقره پرونده تخلف برای خبازان متخلف شهرستان تشکیل شده است که برای 116 فقره پرونده، 2 میلیارد و 137 میلیون و 400 هزار ریال جریمه حکم محکومیت صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 102 تن آرد تشویقی بین خبازان در کلاله

توزیع 102 تن آرد تشویقی بین خبازان در کلاله