مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-02اقتصادي

افزایش 40 درصدی تردد زائران اربعین در مرزهای زمینی


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن اعلام افزایش 40 درصدی تردد زائران در مرزها تاکید کرد: زائران بازگشت خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار بر این بود حدود 7 هزار دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی برای خدمت رسانی به مردم مستقر شوند که از ابتدای ماه صفر اتوبوس ها مهیا و در حال خدمت رسانی به زائرین هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دستگاه هایی اجرایی کشور متعهد شده بودند 5 هزار و 200 دستگاه وسیله های نقلیه در اختیار ما قرار دهند اما با توجه به کمبودها و مسائل پیش روی آنها این امر محقق نشد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده اگر از آن تعداد تعهد دستگاه های اجرایی، یکهزار دستگاه در اختیار ما قرار دهند نهایتاً با 8 هزار ناوگان به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی خواهیم کرد.

امانی اظهار کرد: به مردم عزیز توصیه می کنیم برای سفر خود زمانبندی در نظر بگیرند و آن را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند تا با مشکل حمل و نقل مواجه نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی تردد زائران اربعین در مرزهای زمینی

افزایش 40 درصدی تردد زائران اربعین در مرزهای زمینی