مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-18اقتصادي

لزوم تولید کالاهای صادراتی در سیستان و بلوچستان به منظور افزایش اشتغال


مرز مرکز صادرات و واردات است از همین رو باید برنامه ریزی کنیم کالاهای صادراتی در داخل استان تولید شود تا علاوه بر صادرات موجب رونق تولید و اشتغال در منطقه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در حاشیه بازدید سرزده از بانک صادرات استان با اشاره به اهمیت بخش اقتصادی در توسعه استان اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت های فراوانی دارد که آن را نسبت به سایر استان های کشور متمایز کرده و القای لفظ محرومیت در ابعاد مختلف قطعاً تاثیر منفی دارد.

 وی بیان کرد: با توجه پتانسیل نیروی جوان و ظرفیت مرزی بی نظیری که در استان وجود دارد باید گردش مالی را نیز در سیستان و بلوچستان افزایش داد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر عملکرد صحیح در حوزه تجارت، حفظ بازارهای هدف، اهمیت صادرات پایدار و تربیت نیروهای فعال در عرصه تجارت تصریح کرد: حمل و نقل یک صنعت درآمدزا است از همین رو برنامه ریزی برای ساخت کریدور شمال _جنوب، ترانزیت کالا به کشورهای همسایه و ارتباط با کشورهای آفریقایی، آسیای میانه و ارتباط با شرق و غرب در دستور کار قرار دارد.

کرمی اذعان کرد: همچنین واردات دام و برنج، رونق صنعت دامداری، شیلات، توجه به اقتصاد دریا پایه، فعالیت کارگاه های عمرانی در عرصه انتقال آب، جاده سازی، معادن و راه اندازی شهرک های صنعتی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تولید کالاهای صادراتی در سیستان و بلوچستان به منظور افزایش اشتغال

لزوم تولید کالاهای صادراتی در سیستان و بلوچستان به منظور افزایش اشتغال