مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-12سياسي

 43 درصد اعضای کتابخانه های اصفهان کودکان و نوجوانان هستند


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: 43 درصد از اعضای کتابخانه های عمومی این استان، کودکان و نوجوانان هستند.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: 43 درصد از اعضای کتابخانه های عمومی این استان، کودکان و نوجوانان هستند.

علی شاه نظری، امروز(سه شنبه، 21 شهریور) در نشست با فرماندار تیران و کرون و معارفه سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان، اظهار کرد: بیش از 150 هزار نفر عضو بیش از 300 کتابخانه عمومی استان اصفهان هستند که 43 درصد این جمعیت را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه 89 باب از کتابخانه های عمومی استان به صورت مشارکتی اداره می شود، افزود: این طرح به توسعه کتابخانه های عمومی و تسهیل دسترسی مردم به منابع کتاب کمک کرده که نهاد کتابخانه ها در این مدل تأمین کتاب را انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل کتابخانه های عمومی اصفهان با بیان اینکه عضویت 35 درصدی جمعیت هر منطقه در کتابخانه های عمومی در چشم انداز کشور تعریف شده، تصریح کرد: عضویت در کتابخانه های عمومی این استان کمتر از پنج درصد است و باید این عضویت را تقویت کرد.

وی ادامه داد: عضویت در این مراکز فرهنگی طی سال های اخیر 90 درصد رشد داشته و امانت دهی کتاب نیز بیش از 100درصد افزایش یافته که با فرهنگ سازی و تبلیغ کتابخوانی می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 43 درصد اعضای کتابخانه های اصفهان کودکان و نوجوانان هستند

 43 درصد اعضای کتابخانه های اصفهان کودکان و نوجوانان هستند