مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 01:302023-08-31بين الملل

تمجید هنیه از موضع لیبی در رد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیست


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در گفت وگوی تلفنی با رییس شورای ریاست جمهوری لیبی تحولات مربوط به مسئله فلسطین را مورد بررسی قرار داد.

- رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در گفت وگوی تلفنی با رییس شورای ریاست جمهوری لیبی تحولات مربوط به مسئله فلسطین را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه در تماس امروز خود با محمد المنفی رییس شورای ریاست جمهوری لیبی قدردانی جنبش حماس، ملت فلسطین و نیروهای مقاومت از این کشور را اعلام کرده و موضع لیبی در خصوص مقابله با تلاش اشغالگران صهیونیست برای عادی سازی روابط با کشور لیبی را مورد تمجید قرار داد.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی با رییس شورای ریاست جمهوری لیبی گفت: ملت فلسطین این موضع گیری را اقدامی افتخار آمیز و عزتمندانه تلقی کرده به ویژه آنکه موضع مردمی و رسمی کشور لیبی در سایه تغییرات منفی به وجود آمده در برخی پایتخت های عربی در خصوص عادی سازی روابط با دشمن صهیونیست مانند گذشته ادامه داشته و لیبیایی ها با این مسئله مخالفت می کنند.

اسماعیل هنیه تاکید کرد: این موضع حمایتی قوی از ملت فلسطین در مقابله با دولت خشونت طلب رژیم صهیونیستی و طرح های هدفمند آن برای ضربه زدن به ارکان مسئله فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید هنیه از موضع لیبی در رد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیست

تمجید هنیه از موضع لیبی در رد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیست