مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-29سياسي

فعالیت هیئت رزمندگان استان قزوین با 4 موکب در مسیر نجف به کربلا


مدیر اجرایی هیئت رزمندگان استان قزوین گفت: هیئت رزمندگان استان قزوین در مسیر نجف به کربلا با 4 موکب به زوار اربعین خدمات ارائه می کند.

- مرتضی کاظمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور هیئت رزمندگان استان قزوین در پیاده روی کربلا اظهار کرد: این هیئت در پیاده روی کربلا با 4 موکب در عمودهای مختلف به زوار اربعین خدمات ارائه می کند.

وی افزود: هیئت رزمندگان قزوین در عمود 210، هیئت رزمندگان تاکستان در عمود 527، هیئت رزمندگان قاقازان در عمود 547 و هیئت رزمندگان اقبالیه در عمود 940 به زوار اربعین و عاشقان حسینی خدمات ارائه می دهند.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان استان قزوین با اشاره به فعالیت موکب احباب الرضای هیئت رزمندگان قزوین در عمود 210 عنوان کرد: در این موکب 50 خادم حسینی عاشقانه به زوار حسینی خدمت می کنند.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات فرهنگی در قالب مراسم مذهبی، مراسم انس با قران، حضور 5 طلبه و روحانی برای پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی از جمله برنامه های این موکب است.

کاظمی با بیان اینکه در این موکب در شبانه روز به 2 هزار نفر خدمات اسکان ارائه می شود، تاکید کرد: طبخ و توزیع 9 هزار غذای گرم در سه وعده از دیگر برنامه های ما در این موکب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت هیئت رزمندگان استان قزوین با 4 موکب در مسیر نجف به کربلا

فعالیت هیئت رزمندگان استان قزوین با 4 موکب در مسیر نجف به کربلا