مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:412023-09-02سياسي

آخرین اخبار از مرزهای شلمچه و چذابه 4 روز قبل از اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، کم کم به بیستم ماه صفر نزدیک می شویم و بوی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به مشام می رسد و خیل عاشقان از سراسر گیتی راهی شهر عشق کربلای معلا می شوند.

همه پای کار آمدند تا بهتر از گذشته به زائران حضرت امام حسین(ع) در اربعین سال 1445 هجری قمری خدمت کنند و سفری خوش برای آنها رقم بزنند.

سفر معاون اول رییس جمهور به خوزستان به همین منظور معاون اول رییس جمهور به منظور آغاز عملیات اجرایی راه آهن شلمچه بصره و بازدید از پایانه های مرزی وارد خوزستان دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی و سردار شهید بهنام محمدی راد شد.

محمد مخبر امروز در سفری یک روزه به منظور آغاز عملیات اجرایی راه آهن شلمچه بصره از طریق فرودگاه آیت الله جمی آبادان وارد خوزستان شد.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور که به منظور آغاز عملیات اجرایی راه آهن شلمچه بصره به خوزستان سفر کرده است، در فرودگاه آیت الله جمی آبادان، اظهار کرد: این طرح یک سابقه چهل و چند ساله دارد و متاسفانه سال ها مانده بود و چندبار اراده شد که طرح اجرایی شود اما نشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تصمیم دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق و اهتمام نخست وزیر این کشور مسایل اجرای این طرح حل شد و از امروز عملیات اجرایی آن آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از مرزهای شلمچه و چذابه 4 روز قبل از اربعین

آخرین اخبار از مرزهای شلمچه و چذابه 4 روز قبل از اربعین