مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 18:552023-09-11سياسي

اقتصاد آمریکا به عنوان بدهکارترین دولت دنیا در آستانه نابودی است


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر آمریکا بدهکارترین دولت دنیاست،گفت: این کشور 33 هزار میلیارد دلار بدهی دارد که  هر سال 2 تا 3 هزار میلیارد دلار به آن افزوده می شود و این نشان می دهد کار اقتصاد آمریکا تمام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در یادواره شهدای رسانه استان از سری برنامه های دومین کنگره 8 هزار شهید همدان اظهار  کرد: شهدا امروز باید الگو و اسوه رزمندگان خط مقدم ما با دشمن باشند.

وی با بیان اینکه روزی خط مقدم در دست رزمندگان مسلح با تیر و تفنگ بود و خبرنگاران و رسانه ها از آنها گزارش تهیه می کردند گفت: در اصل آن زمان خبرنگار فرعی بر رزمنده بود، اما جبهه امروز رسانه و خبرنگار خط مقدم نبرد است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن در مقابل نیروهای مقاومت و قدرت شکست ناپذیر رزمندگان حزب اللهی در ایران، عراق، سوریه، افغانستان، لبنان، یمن و.

شکست خورده و نتوانسته از تسلیحات نظامی خود آن طور که می خواست استفاده کند به همین دلیل سخت عصبانی است.

وی با بیان اینکه آمریکا سالانه 700 میلیارد دلار برای حمله به کشورهای حوزه مقاومت هزینه می کند اما نتیجه ندارد افزود: همانطور که دیدیم آمریکا بعد از سال ها حضور در افغانستان با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد آمریکا به عنوان بدهکارترین دولت دنیا در آستانه نابودی است

اقتصاد آمریکا به عنوان بدهکارترین دولت دنیا در آستانه نابودی است