مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-29اجتماعي

عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره آموزش و پرورش گناوه آغاز شد


عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره دبیرستان «شهید ناصر رسولی» آموزش و پرورش گناوه همزمان با ششمین روز هفته دولت با حضور مسئولان آغاز شد.

- گناوه- عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره دبیرستان شهید ناصر رسولی آموزش و پرورش گناوه همزمان با ششمین روز هفته دولت با حضور مسئولان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر آموزش و پرورش گناوه صبح سه شنبه در این آیین اظهار داشت: امروز همزمان با ششمین روز هفته دولت عملیات اجرایی ساخت سالن چند منظوره ورزشی دبیرستان شهید ناصر رسولی گناوه با حضور مسئولان شهرستان آغاز شد.

ضرغام مردانی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت امسال 9 پروژه آموزشی و ورزشی آموزش و پرورش در شهرستان گناوه افتتاح و اجرایی می شود که کار بزرگ دولت انقلابی و مردمی در این شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه افزود: این پروژه ها شامل احداث 2 مدرسه ابتدایی، 2 مدرسه متوسطه اول، سه سالن چند منظوره ورزشی مدارس و زمین چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی است.

وی گفت: سالن چند منظوره ورزشی در دبیرستان شهید رسولی گناوه یکی از سه سالن ورزشی بزرگ است که در هفته دولت امسال و به همت دولتمردان مردمی و انقلابی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره آموزش و پرورش گناوه آغاز شد

عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره آموزش و پرورش گناوه آغاز شد