مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 17:102023-08-25اجتماعي

رادان: صدور 1.8 میلیون گذرنامه عادی و زیارتی از ابتدای ماه محرم تاکنون


از ابتدای ماه محرم بیش از یک میلیون و 800 هزار درخواست برای صدور یا تمدید گذرنامه وجود داشته که بر اساس آن یک میلیون گذرنامه عادی و 800 هزار گذرنامه زیارتی صادر شده است همچنین از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از 650 هزار نفر از مرزهای ایران خارج و 130 هزار نفر وارد شده اند.

- از ابتدای ماه محرم بیش از یک میلیون و 800 هزار درخواست برای صدور یا تمدید گذرنامه وجود داشته که بر اساس آن یک میلیون گذرنامه عادی و 800 هزار گذرنامه زیارتی صادر شده است همچنین از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از 650 هزار نفر از مرزهای ایران خارج و 130 هزار نفر وارد شده اند.

فرمانده کل انتظامی کشور ازتوافق با عراق برای پذیرش تایید عبور زائران از طرف ایران در مرز مهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدرضا رادان در بازدید معاون اول رییس جمهور از قرارگاه اربعین فرماندهی انتظامی گزارشی از آخرین وضعیت خدمات دهی به زائران ارائه داد و توافق با عراق برای پذیرش تایید عبور زائران از طرف ایران در مرز مهران، کاهش زمان تایید گذرنامه در باجه خروج و ارائه گذرنامه های زیارتی را از جمله اقدامات جدید فراجا در سال جاری برای تسهیل سفر زائران اربعین  بیان کرد.

وی گفت: تامین نظم و امنیت، مدیریت ترافیک از مبدا تا مرز، ارائه خدمات گذرنامه و مدیریت جمعیت بر اساس ظرفیت پایانه های کشور از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادان: صدور 1.8 میلیون گذرنامه عادی و زیارتی از ابتدای ماه محرم تاکنون

رادان: صدور 1.8 میلیون گذرنامه عادی و زیارتی از ابتدای ماه محرم تاکنون