مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 21:452023-08-27سياسي

سرلشکر حسنی سعدی: عملکرد محصولات دفاعی در رزمایش ها آزموده شوند


جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با اشاره به لزوم انطباق فعالیت های صنعت دفاعی با نیاز یگان های عملیاتی، گفت: دستاوردهای این صنعت باید در رزمایش ها مورد سنجش قرار گیرند تا عملکرد مثبت تکنولوژی جدید این محصولات در انجام مأموریت های محوله اثبات شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر حسین حسنی سعدی جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی، گفت: وزارت دفاع در تأمین نیازهای نیروهای مسلح پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است و به همت متخصصان صنعت دفاعی، نیروهای مسلح به سمت تکنولوژی روز  دنیا حرکت می کنند.

وی با اشاره به پیشرفت های حاصل در تجهیزات و تسلیحات به خصوص در حوزه رزم زمینی، تصریح کرد: نباید به پیشرفت های حاصل شده قانع باشیم و باید تلاش کنیم هر روز  رو به جلو حرکت کنیم و در راستای رفع نیاز نیروهای مسلح برنامه ریزی داشته باشیم.

سرلشکر حسنی سعدی با اشاره به لزوم انطباق فعالیت های صنعت دفاعی با نیاز یگان های عملیاتی، افزود: دستاوردهای این صنعت باید در رزمایش ها مورد سنجش قرار گیرند تا عملکرد مثبت تکنولوژی جدید این محصولات در انجام مأموریت های محوله اثبات شود.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر حسنی سعدی: عملکرد محصولات دفاعی در رزمایش ها آزموده شوند

سرلشکر حسنی سعدی: عملکرد محصولات دفاعی در رزمایش ها آزموده شوند