مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-04سياسي

چهارشنبه، اجتماع بزرگ پیاده روی در اربعین حسینی بردسکن


رییس سازمان تبلیغات اسلامی بردسکن از اجتماع بزرگ پیاده روی اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد - به گزارش  خبرگزاری فارس  از بردسکن، حجت الاسلام هادی شکاری، در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه که به اتفاق رییس شورای هیئات مذهبی این شهرستان  برگزار شد،  اظهار کرد: اربعین بسیار مهم و یک حرکت بزرگ انسانی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن گفت: حضور پر شور مردم در پیاده روی اربعین دشمنان اسلام را ناامید و شکست خورده  وتوطئه های آنان را بر علیه ایران برملا می کند.

 وی همچنین جمعیت میلیونی که هر ساله در کربلا حضور پیدا می کنند را بی نظیر دانست و افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری راه پیمایی روز اربعین حسینی در شهرستان اندیشیده شده است.

وی از برگزاری جلسات متعدد در فرمانداری، دفتر امام جمعه وبا حضور رؤسای هیئت های عزاداری وهم اندیشی با آنان خبر داد و افزود:  از همه هیئات  مذهبی شهرستان، ضمن ابراز همکاری  جانانه در برگزاری مراسم و ایجاد موکب در مسیر حرکت راه پیمایی از شرکت کنندگان در مراسم استقبال خواهند داشت.

شکاری با سپاس از شورای هیئات مذهبی شهرستان بردسکن که در مدت تصدی،  فعالیت های بزرگی را در شهرستان داشته اند، جمعیت  سال گذشته مراسم اربعین حسینی را  یک جمعیت بی نظیر ذکر کرد و افزود: امسال پیش بینی می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارشنبه، اجتماع بزرگ پیاده روی در اربعین حسینی بردسکن

چهارشنبه، اجتماع بزرگ پیاده روی در اربعین حسینی بردسکن