مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-01سياسي

روایت امام جمعه بهمیی از دولتی که اقتصاد کشور را به آمد و رفت توتال گره زد!


فرق است چه تفکر و چه دولتی حاکم باشد یک دولت سالها کشور را معطل رفت و آمد شرکت های توتال و دیگر شرکت ها کرده است یک دولت نیز بدون توجه به آمد و شد شرکت های خارجی اولویت را حل مسائل کشور با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی نماز جمعه این هفته شهرستان بهمیی به امامت حجت الاسلام صلواتی اقامه شد.

امام جمعه شهرستان بهمیی گفت: اصلی ترین نیازی که در عالم برزخ و قبر داریم نیاز به توشه تقواست توشه تقوا را باید در همین دار دنیا به وجود بیاوریم و در طول عمرمان از آن مراقب کنیم تا بتوانیم شب اول قبر راحت باشیم.

وی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه فرمودند به قله ها نزدیک شده ایم آیا واقعا ما به قله ها نزدیک شده ایم؟ اول اینکه مقام معظم رهبری به عنوان یک فقیه حکیم یک دیدبان ژرف اندیش که از بلندای ایمان و امید سخن می گوید ایمان و امید دو روی یک سکه هستند و حرکت به سمت و سوی قله های پیشرفت را به ما نشان میدهند.

 صلواتی افزود: ایمان امید می آورد و تحقق امیدها ایمان را افزایش میدهد پس کلام مقام معظم رهبری منطبق بر مبانی دینی معارف و آموزه های دین است دوم مخاطب اصلی این بیانات مسئولان کشوری نخبگان و پرچم داران حرکت انقلابی و بعد مردم است چون هدف اول دشمن در جنگ ترکیبی باورها و محاسبات مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت امام جمعه بهمیی از دولتی که اقتصاد کشور را به آمد و رفت توتال گره زد!

روایت امام جمعه بهمیی از دولتی که اقتصاد کشور را به آمد و رفت توتال گره زد!