مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 05:502023-08-29سياسي

ضرب الاجل برای تعیین تکلیف سریع وسایل نقلیه توقیفی در مازندران


رییس کل دادگستری استان مازندران در بازدید از چند پارکینگ تصادفات در استان، دستور داد در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی از این پارکینگ ها اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در بازدید از چند پارکینگ تصادفات در استان، دستور داد در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی از این پارکینگ ها اقدام شود.

  وی گفت: خودروها و موتورسیکلت های موجود در این پارکینگ ها، جزء اموال مردم هستند و مسؤولان ذیربط به عنوان امین مردم باید از این اموال مراقبت و حفاظت کنند.

رییس کل دادگستری با انتقاد از وضعیت نگهداری وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی موجود در پارکینگ های تصادفات استان گفت: این گونه جایگاه ها به هیچ وجه شایسته نگهداری اموال مردم نیست و باید در اسرع وقت و پس از طی مراحل قانونی نسبت به تخلیه این وسایل نقلیه از پارکینگ های مذکور اقدام شود.

اکبری تاکید کرد: در کمترین زمان ممکن با همکاری و تعامل نیروی انتظامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و دیگر دستگاه های ذیربط باید نسبت به اخذ استعلامات لازم، برگزاری مزایده و نهایتاً تخلیه کامل این پارکینگ ها اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل برای تعیین تکلیف سریع وسایل نقلیه توقیفی در مازندران

ضرب الاجل برای تعیین تکلیف سریع وسایل نقلیه توقیفی در مازندران