مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 22:202023-09-05اجتماعي

استقرار خودروهای آتش نشانی کاشان در 9 نقطه در روز اربعین


مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان گفت: خودروهای آتش نشانی کاشان جهت ایمنی شهروندان در مراسم های اربعین حسینی آماده هستند.

- سیدمصطفی محتشمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان طبق سنوات گذشته در شب اربعین و روز اربعین جهت ایمنی شهروندان واحدهای خود را نقاط پر تردد شهر مستقر می نماید.

وی ابراز داشت: در این راستا ضمن آماده باش کامل کلیه نیروها و شش ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر، تمهیدات ویژه ای جهت ایمنی شهروندان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان در ادامه گفت: این سازمان در این روز، پنج دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتور سیکلت مجهز به دستگاه خاموش کننده در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین بلوار امام رضا، محل های عزاداری، میادین و معابر مهم شهر و نقاط پر تردد مستقر می نمایند.

وی افزود: این استقرارها امروز و فردا قبل از شروع مراسمات در 9 نقطه از قبل مشخص شده در سطح شهر آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

محتشمیان خاطرنشان کرد: ضمنأ جهت پیشگیری از حریق و حوادث کارشناسان این سازمان قبل از آغاز مراسم از موکب ها، مساجد و تکایا بازدیدهای ایمنی را به عمل می آورند و جهت آمادگی بیشتر مسئولان موکب ها آموزش های ایمنی و اطفا حریق را به آنها ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار خودروهای آتش نشانی کاشان در 9 نقطه در روز اربعین

استقرار خودروهای آتش نشانی کاشان در 9 نقطه در روز اربعین