مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-13بين الملل

المانیتور از نامه بارزانی به بایدن درباره بحران در روابط اقلیم با بغداد خبر داد


نشریه المانیتور گزارش داد، نخست وزیر دولت منطقه ای اقلیم کردستان عراق در نامه ای به رییس جمهور آمریکا از او خواسته تا در بحران رو به رشد بین این دولت با دولت مرکزی در بغداد مداخله کند.

- نشریه المانیتور گزارش داد، نخست وزیر دولت منطقه ای اقلیم کردستان عراق در نامه ای به رییس جمهور آمریکا از او خواسته تا در بحران رو به رشد بین این دولت با دولت مرکزی در بغداد مداخله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه المانیتور گزارش داد، مسرور بارزانی، نخست وزیر دولت منطقه ای کردستان عراق در یک نامه که برای جو بایدن، رییس جمهور آمریکا فرستاده از او خواسته در قبال بحران تشدید شونده با دولت مرکزی در بغداد مداخله کند و این نگرانی وجود دارد که در صورت رسیدگی نشدن به این بحران کلیت منطقه کردستان عراق فروبپاشد.

به نوشته این نشریه، بارزانی این نامه را در تاریخ سوم سپتامبر برای جو بایدن فرستاد و نامه یکشنبه هفته جاری تحویل کاخ سفید شد.

او در این نامه نوشته است: ما این نامه را در یک تقاطع حیاتی در تاریخمان می نویسم، تقاطعی که نسبت به دشوار بودن غلبه بر آن نگرانیم.

ما دچار خونریزی اقتصادی و سیاسی هستیم.

برای اولین بار در دوران نخست وزیری خود، شدیدا نگرانم کارزار غیرشرافتمندانه علیه ما ممکن است باعث فروپاشی الگوی عراق فدرال که آمریکا در سال 2003 از آن پشتیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المانیتور از نامه بارزانی به بایدن درباره بحران در روابط اقلیم با بغداد خبر داد

المانیتور از نامه بارزانی به بایدن درباره بحران در روابط اقلیم با بغداد خبر داد