مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-26بين الملل

وال استریت ژورنال: آمریکا تغذیه نظامی اوکراین را سال 2024 کاهش می دهد


مقامات آمریکایی به اوکراین گفته اند که باید از تسلیحات ناتو به طور موثرتری استفاده کنند چرا که بعید است میزان کمکهای تسلیحاتی این کشور در سال 2024 به اندازه سال 2023 باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه وال استریت ژورنال از قول مقامات آمریکایی گزارش داد که ایالات متحده بعید است در سال 2024 به اندازه میزانی که در سال 2023 به اوکراین تسلیحات داده است، کی یف را تغذیه نظامی کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشا تودی، مردم مالیات دهنده آمریکایی از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین بیش از 43 میلیارد دلار تسلیحات به ارتش اوکراین اهدا کرده اند.

این روزنامه آمریکایی افزود: با شکست ضدحملات ارتش اوکراین در نفوذ به خطوط دفاعی روسیه پس از نزدیک به سه ماه نبرد، مشاوران آمریکایی به همتایان اوکراینی خود توصیه کرده اند که تحت آموزش های ناتو از آنچه به آنها داده شده است به طور مؤثرتری استفاده کنند.

وال استریت ژورنال تصریح کرد: توصیه آمریکایی ها در این زمینه بر این محاسبه استوار است که تجهیزاتی که ایالات متحده به اوکراین فرستاده است برای این ضدحملات کافی است و بعید است که در سال 2024 تقریباً در همان سطح تکرار شود.

وال استریت ژورنال می گوید، درحالیکه اکثر دموکراتها در کنگره آمریکا از سیاستهای جو بایدن رییس جمهور این کشور درباره تسلیح اوکرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: آمریکا تغذیه نظامی اوکراین را سال 2024 کاهش می دهد

وال استریت ژورنال: آمریکا تغذیه نظامی اوکراین را سال 2024 کاهش می دهد