مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-26سياسي

اعتماد مسئولان به توانمندی داخلی راهی برای توسعه فعالیت های شرکت های دانش بنیان


مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان در چهارمحال و بختیاری گفت: اعتماد مسئولان به توانمندی داخلی می تواند به توسعه کسب و کارهای شرکت های نوآور و دانش بنیان کمک کند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان در چهارمحال و بختیاری گفت: اعتماد مسئولان به توانمندی داخلی می تواند به توسعه کسب و کارهای شرکت های نوآور و دانش بنیان کمک کند، جذب اعتبارات برای واحدهای فناور مسیری از توسعه و پیشرفت فعالیت های علمی را باز می کند.

حامد احمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شرکت اندیشه نگار بهفام به عنوان اولین آزمایش کالیبراسیون دانش ‍بنیان و اولین شرکت خدماتی چهارمحال وبختیاری شناخته شده است که خدمات فنی و مهندسی را در زمینه کالیبراسیون در استان انجام می دهد.

وی بیان کرد: این شرکت با طی کردن مراحلی که توسط معاونت علمی و فناوری تعیین شده است و داشتن نوآوری به عنوان یک شرکت فناور و دانش بنیان در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کند.

احمدی با اشاره به اینکه این شرکت در سال 94 باهدف ارائه خدمات فنی و مهندسی در استان تاسیس شد، گفت: شرکت از سال 94 شروع به فعالیت کرد و درسال 95 به عنوان شرکت فناور در پارک علم و فناوری شهرکرد مستقر و همان سال موفق به دریافت مجوز آزمایشگاه از سازمان استاندارد شد و سال بعد آزمایشگاه مرجع تایید صلاحیت مرکز ملی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مسئولان به توانمندی داخلی راهی برای توسعه فعالیت های شرکت های دانش بنیان

اعتماد مسئولان به توانمندی داخلی راهی برای توسعه فعالیت های شرکت های دانش بنیان