مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-18حوادث

شناسایی انبار قاچاق تجهیزات دندانپزشکی در جنوب تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا اخبار و اطلاعاتی در خصوص وجود کالای قاچاق در خیابان فداییان اسلام شهرری، - فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی انبار قاچاق تجهیزات دندان پزشکی به ارزش 150 میلیارد ریال در خیابان فداییان اسلام خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا اخبار و اطلاعاتی در خصوص وجود کالای قاچاق در خیابان فداییان اسلام شهرری، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران عملیات کلانتری 167 دولت آباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: برابر اخبار واصله و رصد های اطلاعاتی مبنی بر وجود انبار کالای قاچاق و تعقیب و مراقبت و بررسی میدانی با هماهنگی مقام قضایی، یک انبار تجهیزات دندانپزشکی مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از انبار بیش از 20 هزار قلم لوازم تجهیزات دندانپزشکی کشف و یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش لوازم دندانپزشکی را 150 میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت های کاری و مأموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی انبار قاچاق تجهیزات دندانپزشکی در جنوب تهران

شناسایی انبار قاچاق تجهیزات دندانپزشکی در جنوب تهران