مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-12اقتصادي

از راه های توسعه اقتصادی استان تا تامین سخت افزارهای مورد نیاز فرمانداری ها


استاندار فارس در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه، راه های توسعه اقتصادی استان فارس را بررسی کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین آب و برق و گاز مورد نیاز صنایع، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی ایمانیه در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در تهران، ضمن تسلیت ایام دهه پایانی ماه صفر گفت: استان فارس، هفت درصد مساحت کشور را تشکیل می دهد که  شش و نیم درصد جمعیت کشور را در خود جای داده است.

 استاندار فارس با اشاره به تعداد شهرستان ها، شهرها، بخش ها و روستاهای موجود در استان، گفت: تنوع قومی، مذهبی و فصلی، درمانی، آموزشی استان فارس زمینه های مختلف توسعه گردشگری، سرمایه گذاری، اقتصادی، علمی و درمانی را فراهم کرده است.

 ایمانیه با اشاره بر اینکه 75 هزار شغل در سال گذشته در استان فارس ایجاد شده است گفت: تعداد زیادی از بنگاه های تعطیل شده،احیاء و به مدار تولید بازگشتند، اما همچنان شاهد وجود بنگاه های راکد در استان هستیم.

وی تصریح کرد:  کمبود زیرساخت ها از جمله آب، برق و گاز یکی از چالش های مهم و پیش روی  ایجاد واحدهای صنعتی، توسعه و یا احیا واحدهای راکد شده به ویژه در شهرک های صنعتی استان می باشد؛ برای حل موضوع آب، احداث خط انتقال آب از خلیج فارس به شمال استان و استفاده از پساب شهرهای بزرگ را در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از راه های توسعه اقتصادی استان تا تامین سخت افزارهای مورد نیاز فرمانداری ها

از راه های توسعه اقتصادی استان تا تامین سخت افزارهای مورد نیاز فرمانداری ها