مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-05سياسي

ماجرای لباس وصله پینه ای پسر دادستان کشور چه بود؟


همکار آیت الله قدوسی، اولین دادستان کل کشور پس از پیروزی انقلاب که در سال 77 به شهادت رسید، به بیان خاطرات و احکام شنیدنی از این شهید بزرگوار پرداخت.

- خبرگزاری فارس گروه جامعه: ابتدای شهریور به نام شهید لاجوردی و میانه این ماه شمسی برای آن ها که کوران حوادث ابتدای انقلاب را دیده و قلمه ها و زخمه های نهال انقلاب اسلامی را که این روزها به درخت تنومندی مبدل شده را به جان چشیده اند با نام شهید والامقام علی قدوسی گره خورده است.

حجت الاسلام قدوسی چهارده شهریورسال 1360 در کسوت دادستان کل انقلاب اسلامی و به جرم اعتدال و عقلانیتی که از او در همه مراحل کاری و برهه های تاریخی سراغ داشتند با حقد غیرقابل وصف منافقان کوردل در دفتر دادستانی بر اثر انفجار یک بمب به فیض شهادت نائل آمد.

به همین مناسبت و در سالروز شهادت این مرد الهی با سید اسدالله جولایی، دبیر ستاد دیه کشور که از همکاران و همراهان این شخصیت انقلابی به حساب می آید گپ و گفتی داشتیم که در ادامه مشروح این مصاحبت از نظر می گذرد.

فارس: برای شروع بد نیست ما را به حال و هوای ابتدای انقلاب ببرید.

  جولایی: روزهای پر تلاطمی که به حکم معمار کبیر انقلاب اسلامی و به فرمان آیت الله خمینی (ره) مردی چون شهید قدوسی عهده دار منصب دادستانی کل انقلاب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای لباس وصله پینه ای پسر دادستان کشور چه بود؟

ماجرای لباس وصله پینه ای پسر دادستان کشور چه بود؟