مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 18:202023-09-13سياسي

عزاداری بیش از 850 هیئت مذهبی در جوار بقاع متبرکه


مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بیش از 850 هیئت مذهبی در آستان مقدس امامزادگان استقرار یافته اند و از این ظرفیت استفاده می کنند.

- مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بیش از 850 هیئت مذهبی در آستان مقدس امامزادگان استقرار یافته اند و از این ظرفیت استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمد نوروزپور -مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه- با اعلام این خبر اظهار کرد: تقریبا چند سال است که این ظرفیت را در بقاع متبرکه ایجاد کرده ایم تا هیئت ها بتوانند از آستان مقدس امامزادگان برای انجام برنامه های مذهبی بهره برداری کنند.

مخصوصا در ایام کرونا صحن امامزاده ها و شبستان ها در اختیار هیئت های شاخص قرار گرفت و هم اکنون بیش از 850 هیئت مذهبی در جوار بقاع متبرکه مستقر هستند و در مناسبت های دینی و مذهبی به اجرای برنامه می پردازند.

وی ابراز کرد: خوشبختانه این اقدام مورد استقبال مردم قرار گرفته است، مخصوصا در ایام محرم و صفر حضور هیئت های شاخص در بقاع متبرکه باعث جذب خانواده ها به امامزاده ها شده و برخی بقاع شاهد جمعیت چند ده هزار نفری بودند.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: هیئت های مذهبی هم اکنون به مناسبت دهه پایانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری بیش از 850 هیئت مذهبی در جوار بقاع متبرکه

عزاداری بیش از 850 هیئت مذهبی در جوار بقاع متبرکه