مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-23سياسي

شهردار رشت قاطعانه به دنبال برخورد با افراد ناکارآمد است


رییس شورای شهر رشت با تاکید به اینکه شهردار رشت قاطعانه به دنبال برخورد با افراد ناکارآمد است، گفت: رحیم شوقی با افراد ناکارآمد قاطعانه برخورد کرده و این اقدام وی مورد حمایت شورا است و شهردار رشت همواره از نیروهای پرتوان و خدوم نیز حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا عصر امروز در نشست بررسی طرح ارتقاء عملکرد عوامل اجرایی سامانه 137 شهرداری رشت در شهرداری منطقه یک رشت با اشاره به اینکه در ابتدا باید اهمیت جایگاه سامانه 137 را به خوبی بشناسیم، اظهار کرد: یقینا سامانه 137 در انعکاس مشکلات و دغدغه های شهروندان محترم به مجموعه شهرداری بسیار تاثیرگذار است.

  وی با بیان اینکه در شرایط فعلی شهرداری صرفا همانند برخی دیگر از سازمان ها فقط سامانه ای برای شنیدن انتقادات و پیشنهادات در اختیار دارد، افزود: نیروی کافی در این سامانه حضور ندارد و در مواردی مشاهده کردم که رییس این مجموعه به واسطه کمبود نیرو در جایگاه اپراتور سامانه 137 حضور پیدا کرده و به تماس ها پاسخ می دهد.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه مدیر یک مجموعه باید فرصت کافی را به منظور ارائه طرح های جدید با هدف ارتقای مجموعه در اختیار داشته باشد، تصریح کرد: عملکرد سامانه 137 شهرداری رشت و تلاش رییس این سامانه به منظور بهبود عملکرد قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار رشت قاطعانه به دنبال برخورد با افراد ناکارآمد است

شهردار رشت قاطعانه به دنبال برخورد با افراد ناکارآمد است