مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 20:052023-08-24اقتصادي

افزایش بهره وری یکی از اولویت های دولت سیزدهم است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد با بیان این که طی 10 سال گذشته بهره وری در ایران صفر بوده است، گفت: افزایش بهره وری عامل توسعه پایدار است و این مهم در اولویت اجرایی دولت سیزدهم قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مجید دهقانی زاده امروز در نشست خبری خود که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، بهره وری پایین را یکی از مشکلات جدید توسعه مدیریت دانست و اظهار کرد: رقابت امروز دنیا در همین حوزه هست و این رقابت ها میلیمتری است.

وی ترویج فرهنگ بهره وری را عامل توسعه پایدار دانست و افزود: بهره وری در ایران طی 10 سال گذشته صفر بوده و هر آنچه حاصل شده از طریق افزایش کمی نهاده های تولید بوده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: قرار بود سالانه هشت درصد رشد اقتصادی ایجاد کنیم اما این امر محقق نشد و اکنون اگر تا 10 سال آینده بطور متوسط هشت درصد رشد اقتصادی ایجاد کنیم تازه به ابتدای سال 90 می رسیم که قرار بود در همین نقطه باشیم.

دهقانی زاده با بیان این که اگر رشد اقتصادی مثبت بالای پنج درصد را داشته باشیم میتوانیم آثار آن را در سفره های مردم ببینیم، تصریح کرد: نبود رشد اقتصادی و تورم باعث کوچک شدن سفره های مردم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری یکی از اولویت های دولت سیزدهم است

افزایش بهره وری یکی از اولویت های دولت سیزدهم است